Vacature
Medior projectmanager/adviseur
Als medior adviseur/projectmanager bij Aiber werk je aan uitdagende en integrale projecten binnen de bouw-, vastgoed- en infrasector. Of het nu gaat om een tenderfase, een ontwerptraject of de uitvoeringsfase: jouw expertise en aanpak maken het verschil. Jouw precieze rol – zoals consultant, projectmanager, contractmanager, risicomanager of tenderschrijver – wordt afgestemd op jouw ervaring en interesses. Zo krijg je de kans om jezelf verder te ontwikkelen én impact te maken.
Je werkt meestal aan één tot drie projecten tegelijk, vaak bij klanten in de bouwsector of bij overheidsinstanties. Met jouw zelfstandigheid en frisse blik pak je nieuwe projecten met vertrouwen op. Buiten je comfortzone stappen, bijvoorbeeld in een nieuwe rol of met een onbekend onderwerp, zie je als een kans om te groeien. Daarnaast draag je actief bij aan de ontwikkeling van je collega’s: je treedt op als mentor en deelt je kennis graag met het team.
Dit zeggen onze collega's
Jouw werkweek
Tijdens jouw werkweek werk je afwisselend op kantoor, thuis of bij de klant. Je werkt aan één tot maximaal drie projecten tegelijk en aan interne projecten, als je dat leuk vindt. Je kunt bijvoorbeeld meedenken over nieuwe projecten of de toekomst van Aiber, kennissessies houden en organiseren of een externe lezing geven. Wij staan in principe overal voor open.
Op vrijdag kom je naar ons mooie kantoor in Breukelen. Je praat gezellig bij met collega’s, hebt de gelegenheid om aan interne projecten te werken en geniet van een geheel verzorgde lunch. Elke maand organiseren we op vrijdag een Aiber Academy, zodat jouw vaardigheden en kennis up-to-date blijven. Denk aan een workshop snellezen, tenderschrijven of mindmappen. Daarnaast organiseren we maandelijks een Aiber Activity, zoals een workshop drummen, improvisatietheater of samen squashen. We sluiten de week af met een borrel aan onze eigen AiBar, voor wie zin heeft.
Onze wensen
- Affiniteit met bouw/infra/industrie/huisvesting
- Aantal jaar ervaring met project- en of procesmanagement
- Je bent in staat tot goed accountmanagement
- Afgeronde HBO of WO-opleiding
- Je kunt omgaan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid
- Je bent zelfstandig, ondernemend en proactief
- Je kunt goed samenwerken en bent collegiaal
- Je bent goed in het aanbrengen van structuur
- Je kunt complexe zaken in heldere taal uitleggen
- Je bent creatief; je denkt en handelt buiten de paden, doet creatieve voorstellen, houdt van verandering
Dit bieden wij
- Diversiteit aan rollen, projecten en opdrachtgevers (zie onze Projecten)
- Veel vrijheid en verantwoordelijkheid
- Een persoonlijk opleidingsbudget
- Persoonlijke begeleiding en coaching door jouw mentor
- Een goed salaris met een bonus gekoppeld aan je persoonlijke prestaties
- De keuze tussen een auto of OV-kaart
- De keuze tussen 32 – 40 uur werken
- Een groene omgeving met fijne tuin. In de lente word je vanaf je bureau aangestaard door lammetjes aan de overkant van het water
- Vrijdagmiddagborrels aan onze eigen bar (de AiBar)
- Elke vrijdag een volledig verzorgde lunch
- Maandelijkse Aiber Activity: bijvoorbeeld squashen, theatersport, workshop drummen
- Maandelijkse Aiber Academy: bijvoorbeeld een workshop mindmappen, tender schrijven, acquisitie
- Jaarlijks skiweekend
- Onze prachtige sloep, die je mag gebruiken als vergaderruimte of zelfs in het weekend mag lenen voor een mooie tocht